Sajid Mukhtar har unorske verdier

Mukhtar har lært seg verbaljihad, skriver Lars Thorsen i SIAN i dette tilsvaret.
Foto: Fotokollasje
Når SIAN har politiske markeringer skjer minst én av to ting. Det arrangeres distraksjonsarrangementer og det oppfordres til at folk for all del ikke må høre etter hva SIAN har å si om norgeshistoriens viktigste politiske spørsmål.
Lars Thorsen

I et innlegg i Utrop 27. aug tar Sajid Mukhtar til orde for at drammensere skal boikotte SIAN 7.9. Dersom du ønsker en tilværelse som tredjeklasses innbygger i det som tidligere var ditt land – eller du er en adidasridder fra herrefolksekten til Mukhtar –  holder du deg unna Strømsø de to timene SIAN er der. 

Mukhtar sin overordnede i Minhaj har uttalt at islamkritikere som SIAN skal drepes som hunder. Mukhtar ville aldri blitt oppnevnt til leder på det norske frontavsnittet dersom han ikke delte sjefens (og islamsk lovs) oppfatning av dette spørsmålet. 

At islamske ledere sier motsatt internt og eksternt er mer regelen enn unntaket. Mukhtar har lært seg verbaljihad. Han krydrer sine utgytelser med godord som han vet godfjotter gjerne vil høre: Mangfold, fred, forståelse og fellesskap, kombinert med å beskylde politisk motstand som hat.  

Empiri beviser at «mangfold» som inkluderer islam blir islamsk enfold. Den islamske definisjon på «fred» er fravær av ikkemuslimsk opposisjon fordi denne er utryddet. «Forståelse» er synonymt med forståelse for koranens verdensanskuelse, ikke for livssyn som avviker fra islam. «Fellesskap» på islamsk innebærer ifølge teologi og empiri at de koranen definerer som overmennesker (muslimer) herser med og dreper de koranen definerer som undermennesker (nordmenn). 

Mukhtar definerer vår fredelige formidling av den samme teologien han selv lærer bort i bunkersen på Fjell, som provokasjon.

Mukhtar definerer vår fredelige formidling av den samme teologien han selv lærer bort i bunkersen på Fjell, som provokasjon. «SIAN skaper uro». Dette er psykopatens logikk. «Se hva SIAN fikk de stakkars muslimene til å gjøre». Drammenserne vet godt at det er ikke SIAN som får adidasriddere til å ydmyke, mishandle, plyndre og voldta de innfødte på daglig basis.

Mukhtar vil unngå konfrontasjon, og middelet er å fjerne de aggressive elementene som har lav toleranseterskel for verbal politisk motstand kombinert med høy voldsvilje. Hans egne sektmedlemmer med andre ord. 

Mukhtar hevder han vil vinne over hatet. Det beviselige faktum er at han er byens fremste eksponent for en hatefull voldsideologi. Vi vet godt hva han står for. Hans verdier er inkompatible med de norske. Hans forståelse for vestlige frihetsverdier er så laber at han ikke burde hatt hverken politiske verv eller oppholdstillatelse.